Jak řešit problém s Ladyboxem

Varování: Tento text je poměrně jedovatý. Pokud se v něm poznáte, mohlo by vás to značně otrávit...

Pravda je, že poslední krabička krásy se, zejména ve variantě bez bonusů, příliš nepovedla. Kombinace poměrně "prázdné" krabičky, chyby v nápovědě u "vlajkového produktu" a ne vždy vítané velikosti a potisku kosmetické taštičky, vyústila v hromadnou nespokojenost a mnohé stížnosti.

Jejich forma mě každopádně dostala do té míry, že je vyhlašuji za bizarre roku...

Jak tedy řešit problémy s Ladyboxem? Pro osoby příčetné platí následující postup:

1) pokud v krabičce něco chybí, některý produkt je poškozený a podobně, napište na info@ladybox.cz a požádejte o nápravu
2) pokud jste s obsahem krabičky natolik nespokojené, že ji prostě nechcete a naopak chcete zpátky peníze, vyplňte formulář odstoupení od smlouvy a krabičku pošlete zpátky - jde o zboží zakoupené přes internet a proto máte do 14 dní právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu

Ovšem pozor! Teď přichází návod pro osoby příčetné o něco méně (až vůbec...)
(uvedené perly jsem si bohužel nevymyslela, všechny do jedné jsem skutečně našla mezi reakcemi na krabičku)

1) v první řadě si uvědomte, že nevyhovující Ladybox je záměrným podrazem, podvodem či zradou, mířeným přímo na vaši osobu

2) otevřte facebookovou stránku Ladyboxu, najděte vhodný příspěvek, pod který můžete přidat zhrzený komentář, případně zaspamujte zeď přímo

3) zahajte diskusi nějakým odlehčeným příspěvkem typu "jaktože mi nepřišlo tohle?" nebo "proč je krabička zase růžová?"

4) nezapomeňte zmínit, že jste zklamaná, je to rozhodně nejhorší edice a že už si nikdy neobjednáte (zejména poslední větu je třeba použít po každé objednané edici)

5) pohrozte odchodem a odrazením mnoha zákaznic, zdůrazněte, že vy bohužel MUSÍTE být mezi nimi

6) když už jste u toho, pohrozte ještě čoikou za klamání zákazníka, klamavou reklamu a co vás ještě napadne. Určitě zmiňte slovo "zákon"

7) nezapomeňte dodat, že některý z produktů je zmetek/ležák, kterého se dodavatel potřeboval zbavit

8) doporučte Ladyboxu nějakou skutečně příčetnou variantu řešení vzniklé situace - následující edici pro všechny "podvedené" zákaznice zdarma, zaslání několika náhradních produktů/limitované edice náhradní krabičky (pouze z plných balení něčeho, co se nedá běžně koupit a převyšuje to hodnotu Ladyboxu) všem, kdo objednali, nahrazení vzorku šampónu a kondicionéru plným balením obou v hodnotě 700 Kč za kus či dodání doplňujícího produktu, vhodného k některému z dodaných...fantazii se meze nekladou. Ladybox je tu přece od toho, aby vám nějak sehnal zboží markantně přesahující zaplacenou částku. A vydělávat na prodaných boxech je nemravné!

9) nezapomeňte si postěžovat na to, že některé blogerky dostávají od Ladyboxu PLNÁ BALENÍ výrobků k recenzi ZDARMA, zatímco vy, co to platíte, máte jen vzorky. Je to projev neúcty a výsměch všem klientům (dobře cílená a levná reklama s tím rozhodně nemá co do činění)

10) proložte stížnosti nějakým bonmotem na téma "peníze vyhozené z okna" nebo "měla jsem si radši za ušetřené peníze koupit něco kvalitního, a ne tenhle brak"

11) poukažte na to, že Ladybox na vaše hejtování, stejně jako obdobnou činnost vašich spoludiskutujících, vůbec nereaguje, případně vás se stížnostmi odkazuje na svůj kontaktní e-mail (s chabou výmluvou, že nemůže vše efektivně řešit s jednotlivci přes facebook)

12) pokud máte jasnovidecké schopnosti, nezapomeňte ostatním vyvěštit, že Ladybox na váš e-mail jistě neodpoví, případně neodpoví na maily ostatním, přestože na váš už odpověděl

13)  přidejte do diskuse informaci o tom, že box se určitě nedá vrátit. Pokud vás někdo vyvede z omylu, naštvaně odvěťte, že skutečně nemáte chuť táhnout se kvůli tomu na poštu. Pokud toto zmíní někdo jiný, apelujte na něj s argumentem, že na to Ladybox jistě spoléhá, a je třeba, aby krabičku poslali zpátky úplně všichni. Pokud jste v obzvláště bojovné náladě, dodejte něco jako "ať vědí, jaké to je, rozbalit takovej brak!"

14) přímo na facebooku požádejte o vrácení peněz, za žádost napište "Děkuji." O tom, zda se na oplátku chystáte i vy vrátit krabičku nebo ne, se nezmiňujte

15) pro oživení diskuse uveďte, že se vám do krabičky při přepravě vylil nejtekutější výrobek a máte tak vše zničené. Po čtvrt hodině přidejte další komentář na toto téma a uveďte, že závidíte těm, kdo mají stejně blbý box, ale aspoň nepolitý. Pak přidejte ještě jeden příspěvek s fotografií politých výrobků, uveďte, že máte opravdu chuť si stěžovat a optejte se ostatních diskutujících, jak by takovou situaci řešili

16) cenu Ladyboxu zásadně zaokrouhlujte nahoru na nejbližší stokorunu, protože přeci musíte zohlednit to, že dáváte spropitné pošťákovi

17) pobouřeně zmiňte, že se vám Ladybox vysmívá tím, že nereaguje

18) napište, že Ladybox je pěkná habaďůra na zákazníky, u které platí "jednou a nikdy více". Zcela ignorujte fakt, že si všechny předchozí edice můžete prohlédnout na jejich webu a udělat si tak obrázek o tom, jak obsah vypadá

19) oživte diskusi výkřikem "příště za ty tři stovky dostaneme snad jen tu barevnou slámu!"

20) zopakujte, že je to celé podraz. Dodejte, že vám vůbec nejde o peníze, protože ty pro vás nikdy nebyly první v řadě

21) k fotkám z balení napište, že se vůbec nedivíte otřesnému stavu produktů, když vidíte, v jakém prostředí se to dělá

22) zařvěte "požadujeme náhradu!". Nemusíte zmiňovat, kdo je to "my", za které hovoříte

23) postěžujte si na rozdílnost produktů v boxech. Stanovisko Ladyboxu na téma "ne vždy je v silách dodavatelů dodat vše stejné/dostatečný počet výrobků" vyvraťte vlastní zkušeností s úplně jinou zakázkou úplně jiného zadavatele

A bod poslední - zásadně nedomýšlejte důsledky svého jednání.

Ladybox podle svého vyjádření ukončil pracovní poměr s osobou, která byla za chybnou upoutávku zodpovědná. Na toto téma se mi líbil jeden z komentářů:

Takže vy co si umíte jen stěžovat a místo toho aby jste vše vyřešili v klidu jako lidi hned vyhrožujete čoikou se nad sebou fakt zamyslete nad důsledky svého chování, že kvůli tomu vašemu cirkusu ted někdo přišel o práci.

Cirkus je přesně to pravé slovo pro to, co některé dámy v diskusi předvedly. Skutečně se některé ze zákaznic stala taková újma, aby to někoho muselo stát místo?

Samozřejmě si můžeme hodit korunou, jestli to tak opravdu bylo - já osobně být ve stejné situaci, řeknu dotyčnému, že tohle byl fakt průser a informaci o propuštění (kterou si stejně nikdo neověří) předhodím hysterickému davu lačnícímu po lynči jako "satisfakci", která jim sebere vítr z plachet.

Reálně to totiž taky klidně mohla být chyba vzniklá při samotné domluvě s Inglotem, ovšem rozumný obchodník samozřejmě veřejně nepotopí dodavatele, se kterým má dlouhodobou spolupráci a radši vezme chybu na sebe (to je samozřejmě jen spekulace).

Osobně červnovou krabičku taky považuji za jednu z těch slabších (a ano, toho, že jejich hodnota i atraktivita obsahu je kolísavá, jsem si všimla už dávno) a nebýt bonusů, asi budu poněkud nakrknutá. Ovšem skutečně netuším, co bych v krabičce musela najít, abych se přidala k onomu hystrickému davu komentujících...

Co si o tom myslíte vy? Jsou reakce na krabičku adekvátní? Řešili byste problém přímo s Ladyboxem, nebo vám reakce na facebooku přijdou OK?

3 komentáře

  1. ten výcuc komentů je peklo, spropitné pošťákovi jsem na FB zahlédla a moc jsem to teda nepobrala, to někdo fakt dělá?!
    jinak box stál za prd, kvalita jde dolů, ale reakce jsou hodně přehnané

    OdpovědětVymazat
  2. Box si nekupuju, ale pravidelně koukám, co v něm je. Popravdě, jako majitelka bych spokojená nebyla, ale takovéhle reakce?! Jak je vidět, většina odběratelek jsou pěkné pipky. Když se mi to nelíbí, tak nekupuju a není co řešit.
    Jinak, prostředí, ve kterém vzniká box mi přijde v poho, by holky měly vidět jiné eshopy! :-D A jaké přitom mají zpokojené zákazníky..

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj. Uz si tu dlho nebola... Dufam, ze si neprestala blogovat :-( Strasne rada citam o pleti a a o kozmetike aku pouzivas... Aj ja som presla na Koreu haha Napis ked budes mat cas, o starostlivosti o plet a ci uz pouzivas Omija od Skin Foodu... Dakujeeeem. S velkym pozdravom Sylvia

    OdpovědětVymazat